Polityka jakości

JUŻ W 2003 ROKU WDROŻYLIŚMY SYSTEM JAKOŚCI ISO W CELU PODWYŻSZENIA JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG I STANDARDÓW MIĘDZYNARODOWYCH.

GŁÓWNYM CELEM POLITYKI JAKOŚCI FIRMY BESTA JEST STAŁE DĄŻENIE DO DOSKONAŁOŚCI I NIEZAWODNOŚCI OFEROWANYCH USŁUG. TE PRIORYTETY REALIZUJEMY POPRZEZ:

  • wysoką jakość wykonawstwa potwierdzoną Certyfikatem Jakości ISO 9001:2015
  • dokładne rozpoznanie wymagań i oczekiwań klientów
  • prowadzenie analizy nowych technologii pod kątem ich przydatności dla podnoszenia jakości
  • współpracę tylko ze sprawdzonymi dostawcami
  • odpowiedzialność wszystkich pracowników za wysoką jakość
  • kształtowanie w pracownikach poczucia śmiadomej odpowiedzialności za jakość
  • dotrzymywanie uzgodnionych terminów realizacji
  • poprawianie jakości usług zgodnie z ustalonymi standardami
  • stosowanie procedur zapewniających powtarzalność realizowanych procesów
  • doskonalenie metod pracy oraz podnoszenie kwalifikacji pracowników
  • fachowe doradztwo techniczne