Polityka jakości
JUŻ W 2003 ROKU WDROŻYLIŚMY SYSTEM JAKOŚCI ISO W CELU PODWYŻSZENIA JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG I STANDARDÓW MIĘDZYNARODOWYCH.
GŁÓWNYM CELEM POLITYKI JAKOŚCI FIRMY BESTA JEST STAŁE DĄŻENIE DO DOSKONAŁOŚCI I NIEZAWODNOŚCI OFEROWANYCH USŁUG. TE PRIORYTETY REALIZUJEMY POPRZEZ:
- wysoką jakość wykonawstwa potwierdzoną Certyfikatem Jakości ISO 9001:2015
- dokładne rozpoznanie wymagań i oczekiwań klientów
- prowadzenie analizy nowych technologii pod kątem ich przydatności dla podnoszenia jakości
- współpracę tylko ze sprawdzonymi dostawcami
- odpowiedzialność wszystkich pracowników za wysoką jakość
- kształtowanie w pracownikach poczucia śmiadomej odpowiedzialności za jakość
- dotrzymywanie uzgodnionych terminów realizacji
- poprawianie jakości usług zgodnie z ustalonymi standardami
- stosowanie procedur zapewniających powtarzalność realizowanych procesów
- doskonalenie metod pracy oraz podnoszenie kwalifikacji pracowników
- fachowe doradztwo techniczne