Polityka jakości

isoISO 9001: 2015

polityka jakosciPolityka jakości

W celu podwyższenia jakości świadczonych usług i standardów międzynarodowych w roku 2001 BESTA wdrożyła System Jakości ISO.

 

Polityka jakości:

 

Głównym celem polityki jakości BESTA jest stałe dążenie do doskonałości i niezawodności oferowanych usług poprzez:

 

    • wysoką jakość wykonawstwa potwierdzoną Certyfikatem Jakości ISO 9001:2015
    • dokładne rozpoznanie wymagań i oczekiwań klientów
    • prowadzenie analizy nowych technologii pod kątem ich przydatności dla podnoszenia jakości
    • współpracę tylko ze sprawdzonymi dostawcami, będącymi w stanie sprostać naszym wymaganiom
    • zapewnienie pełnej odpowiedzialności wszystkich pracowników za jakość
    • kształtowanie w pracownikach świadomości, że każdy z nich jest odpowiedzialny za jakość
    • krótkie terminy realizacji zamówień
    • stałe poprawianie jakości usług zgodnie z ustalonymi standardami
    • rozpoznawanie i wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów
    • stosowanie procedur zapewniających powtarzalność realizowanych procesów
    • doskonalenie metod pracy oraz podnoszenie kwalifikacji naszych pracowników
    • fachowe doradztwo techniczne

 

Polityka jakości zgodna z ISO 9001:2015 jest znana i w pełni popierana przez pracowników

BESTA PB sp. z o.o. oraz podana do wiadomości firmom współpracującym z nami.

 



Współpracujemy ze szkołami:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 1 w Przemyślu
Zespół Szkół Budowlanych i Ogólnokształcących im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jarosławiu
Technikum Budowlane w Zespole Szkół nr 1 w Rzeszowie
Zespół Szkół Technicznych im. Bohaterów Września 1939 r. w Kolbuszowej